Áthúzott sorok 9

Áthúzott sorok.
Ezzel a címkével jelölöm kevésbé szalonképes,  eredetileg kidobásra szánt, de végül mégis kegyelmet kapott, elvont, korcs írásaimat. Átmenetek ezek a rövid írás és vers között.

Azt mondják, csendes gyerek voltam. Magábaforduló. Félénk. Zárkózott...  Aztán meg jöttek a szakszavaikkalintroveltált, ADHD gyanús, önbizalomhiányos.  Szavak, szavak... Az egész életem, a személyem körbevették a szavak.  Amikor kiközösítettek, voltam idióta, ronda, kapafogú, nyomi,  amikor sajnáltak voltam magányos, szegény, áldozat,  ha visszabeszéltem, naívmakacs és pimasz.  Csak jöttek és mentek a szavak,  mint patakban lábam alatt a kavicsok amiken csak ugráltam egyre gyorsabban, lusta, önző, hanyag, szar, idióta, utálatos...  Mígnem a szavak rabjává váltam. Nem beszéltem, csak írtam, egyre írtam, s titkon követtek a szavak, körülültek s kértek, jaj, csak válassz engem. 
Csendes gyerek voltam. Azt mondják. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Énslam