Slam I.

Vers
Figyelmeztetés: 
nincs
Befejezve:
2015.10.07.

Olvasgattam magyar verses tumblikat szabadidőmben. Vannak ígéretesek de sajnos vannak nagyon rosszak is…
Nem mondok nevet, de az egyik oldalt böngészve vérszemet kaptam. Ezzé lett a slam? Vajon tényleg többet számítanak már a rímek, mint a mögöttes tartalom? Pff, ilyet én is tudok írni.
…így hát írtam.

Nem nekem való ez a slammelés
Nem fogja fel eme zsenge ész
Most mégis vadászok pár rímet
Jók lesznek a falamra dísznek
Kitömve, mint a trófeák
Haha, azt az egyet nyílpuskával lőttem… Miközben állt.
Inkább kérnék egy csésze teát
Meg süppednék a fotel puha anyagába,
nem kiabálva hanem szép csendben, ez a vágyam.
Ehelyett kerülgetem a rímeket
Mint valaki a rossz híreket
s helyette kamuzik bambán,
összehord minden mást,
közben körmöt rág,
pedig ezzel csak újabb szöget ver a koporsódba
Várj, majd ha megtudod a híreket, marha.
Szeretnétek ha slammelnék néktek
De nézzétek eme szerencsétlent
Nem látom, mi a lényeg,
Elvileg hogy élvezd,
de én érzem, hogy már a startnál elvérzek… 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Énslam

Áthúzott sorok 9