Visszhang

Vers
Figyelmeztetés: 
nincs
Befejezve:
2016.09.??.

 Eredetileg egy slam estre írtam, amire végül nem mentem el, de ha el is mentem volna, akkor sem olvastam volna fel. trololo



Mielőtt elkezdeném, íme egy gyors közlemény:
Nem akarom hogy sajnálj, csak szeretném, hogy megérts.
...hogy amitől gyerekként csak szomorú voltam,
kamaszként már rettegve tartottam, hogy soha
sehová sem illek be, egyedül maradok egy életre-
mint egy lyukas labda a kertben hátrahagyva.
...hogy a sorsom a magány, hogy éjjel vonyítsak
a holdra, s hangomra ne érkezzen válasz.

Nem akarom, hogy sajnálj, csak szeretném hogy megérts.
...mert a magánynak sarkai vannak, ahová néha beszorítanak,
(s néha szorul nyakamon a hurok)
...mert a vízhez hasonló a csend, minél mélyebbre merülsz, annál hidegebb.
S én csak gázolok benne, jövök-megyek,
de sosem vagyok igazán otthon senkiben.
S ha valahol ott is maradok, hidd el,
senkinek sem fog feltűnni ha egyszer útnak indulok.

Nem akarom, hogy sajnálj, csak szeretném hogy megérts.
...amikor nem válaszolok, mert te sem írtál vissza és mit
ér a szó, ha nem jön hozzám vissza? és ha nem kapok tőle választ, 
miért gondoljam, hogy szüksége van rám a világnak?
...amikor naívan kapok minden szelíd szó után és nem érdekel,
hogy neked más az érdeked, én csak azt látom, hogy
te nem úgy bántál velem és te nem tudod, ez mennyit jelent.

Nem kérek tőled sokat,
ne bánd meg bűneim helyettem.
Csak fogadj el.          

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Énslam

Áthúzott sorok 9