El

Vers
Figyelmeztetés: -
Befejezve:
 2014. ?? 
Kicsit kutakodtam a régebbi munkáim között, és ezt találtam. Gondoltam, hiba lenne nem befejezni, majd megosztani. 
Hátamra kötöm minden bűnömet 
Hiba lenne azt mondani, nem ártottam senkinek 
S lelépek a városból. 

Halkan eggyé válok a köddel 
És arcomra olyan kifejezést veszek fel 
Utamba senki se álljon. 

Elegem van a város zajából 
A pletykás picsákból meg a mű macsókból 
Kik olyan átlátszók. 

Óvatosan megbújok falak repedéseiben 
Árnyékokban, cigi szünetekben és kínos csendekben 
engem már senki se bántson. 

Voltam engedelmes gyermek, 
Áldozat meg báb, gyors ‘maradj csendben’ 
Elnyomásnak állított zászló. 

Nem fogsz látni kirakatban, 
Hiába keresel kéménybenablakban 
Nem marad utánam lábnyom. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Énslam

Áthúzott sorok 9